Jump to content
Web4Net

Ktos sie wlamal na moje konto w aftermarket.pl i przejal konto

Recommended Posts

30 min temu dostalem maila :

 

Witaj!

 

Otrzymujesz ten email, poniewaz został zmieniony Twój adres email w serwisie

Dropped.pl.

 

Nowy adres email: mariuszdworniak83@wp.pl

Poprzedni adres email: mariuszdworniak83@wp.pl

 

 

Z pozdrowieniami,

zespół Dropped.pl

 

i za chwile taki sam od aftermarket.pl:

 

Witaj!

 

Otrzymujesz ten email, poniewaz został zmieniony Twój adres email w serwisie

AfterMarket.pl.

 

Nowy adres email: mariuszdworniak83@wp.pl

Poprzedni adres email: mariuszdworniak83@wp.pl

 

 

Z pozdrowieniami,

zespół AfterMarket.pl

 

a nastepnie:

Registrar, Michau Enterprises Ltd. ,dokonal aktualizacji ponizszych danych w

glownym rejestrze domeny .PL.

 

Jesli masz pytania, skontaktuj sie z registrarem:

Michau Enterprises Ltd.

Chytron, 26 Street, Office 21, P.C. 1075 Nicosia, Cypr

tel.+357.22761649

fax:+357.22767543

e-mail:domains@dropped.pl

 

Ta informacja zostala wyslana automatycznie. NIE ODPOWIADAJ na nia.

 

---

Registrar Michau Enterprises Ltd. had updated your following data in the .PL

Registry database.

 

If you have any questions or doubts, please contact:

Michau Enterprises Ltd.

Chytron, 26 Street, Office 21, P.C. 1075 Nicosia, Cypr

tel.+357.22761649

fax:+357.22767543

 

...................

 

NIE MOGE SIĘ DOSTAĆ NA KONTO. ZOSTAŁO USUNIĘTE. PROSZĘ O POMOC

Edited by Web4Net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadne konto nie zostalo usuniete - Pana konto widnieje w naszym serwisie(zarowno jak KILKA innych Pana kont).

 

Prosze o mail na kontakt@dropped.pl a zajmiemy sie sprawa - z dokladnym opisem jakie kroki Pan podejmowal :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak mam sie w takim razie zalogować do panelu i zarządzać domenami? Do jakiego konta przypisane sa teraz moje domeny?

Edited by Web4Net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Wszystkie Pana domeny znajduja sie na Pana koncie - proszę o informację na PW lub kontakt@dropped.pl jakie kroki Pan podejmował.

 

Proszę spróbować zalogować się na swoje konto ponownie.

 

Resztę informacji wyślę na PW.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Naprawdę nie rozumiem, dlaczego wasze prywatne sprawy załatwiacie na forum. Od tego jest support Dropped.

 

Dokladnie do takich spraw jest support.

Po ostatnich zmianach support dziala dobrze. Odpowiedz na zgloszenie przychodzi po kilku minutach, max 2-3 h, nawet w weekendy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Dokladnie do takich spraw jest support.

Po ostatnich zmianach support dziala dobrze. Odpowiedz na zgloszenie przychodzi po kilku minutach, max 2-3 h, nawet w weekendy.

prawdopodobnie nie kazdy o tym wie - sam bylem zdziwiony, kiedy ostatnio otrzymalem odpowiedz na ticket po kilku minutach - myslalem nawet, ze cos sie zepsulo :) - szybkosc reakcji nie idzie jednak w parze z zawartoscia merytoryczna - teraz zazwyczaj pierwsza reakcja ogranicza sie do : "przekazuje sprawe do dzialu ... "

Edited by Guest

Share this post


Link to post
Share on other sites
prawdopodobnie nie kazdy o tym wie - sam bylem zdziwiony, kiedy ostatnio otrzymalem odpowiedz na ticket po kilku minutach - myslalem nawet, ze cos sie zepsulo :) - szybkosc reakcji nie idzie jednak w parze z zawartoscia merytoryczna - teraz zazwyczaj pierwsza reakcja ogranicza sie do : "przekazuje sprawe do dzialu ... "

Daj nowym czas :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
teraz zazwyczaj pierwsza reakcja ogranicza sie do : "przekazuje sprawe do dzialu ... "

 

to juz cos, kiedys przez 2-3 dni nie wiadomo bylo czy ktos wogole za to sie wzial

 

poza tym , ludzie pierwszego kontaktu nie maja z reguly za duzych uprawnien, maja przekierowac sprawe dalej i monitorowac problem, i na koncu napisac "dziala"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mariuszu, po co ujawniasz wszystkim swoje dokładne dane osobowe? Proponuję wymoderować pierwszy post.

A skoro już zamieszczono ten "ticket" na forum, czy dropped lub autor może potwierdzić, że nic złego się w serwisie nie stało?

Edited by prezes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klient zdublował konta po prostu - przez ich kilkukrotne tworzenie - nikt poza klientem nie ingerował w jego domeny, konta itd ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Klient zdublował konta po prostu - przez ich kilkukrotne tworzenie - nikt poza klientem nie ingerował w jego domeny, konta itd ;-)

 

Proponuje przyznać CIACHO miesiąca maja..:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki za pomoc, wszystko jest juz ok. Wpadłem niepotrzebnie w panikę i narobiłem wrzasku :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
załóż sobie jeszcze kilka kont na AM !

 

wystarczy mi jedno

Edited by Web4Net

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zadne konto nie zostalo usuniete - Pana konto widnieje w naszym serwisie(zarowno jak KILKA innych Pana kont).

 

Prosze o mail na kontakt@dropped.pl a zajmiemy sie sprawa - z dokladnym opisem jakie kroki Pan podejmowal :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
załóż sobie jeszcze kilka kont na AM !

 

Mam jedno konto na którym utrzymuje wszystkie domeny zarejestrowane w dropped.pl i z którego wystawiam domeny na sprzedaż. Nawet jeśli mam inne konta , to co z tego? Nikt nie zabroni ci zarejestrować kolejnych kont. Co tak czepiłeś sie tych kilku innych bezużytecznych kont które właśnie w tym momencie zgłaszam do usunięcia. Nie nabijaj takimi komentarzami dodatkowych postów do tematu który powinien byc zamknięty po wyjaśnieniu sprawy.

 

Popełniłem błąd ze wpadłem w popłoch i napisałem o tym na forum.

 

 

Pozdrawiam

dWr

Edited by Web4Net

Share this post


Link to post
Share on other sites

o różne rzeczy mógłbys mnie podejrzewać ale z tym nabijaniem postów to daj spokój :) ja nie z tych...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×