mlm 15 Report post Posted April 27, 2010 Witam Jak w temacie. Jeżeli ktoś wie, to proszę o pomoc. Piszę ostatnio- swoje zapytania do serwisu dropped, ale niestety czas oczekiwania na odpowiedzi, ostatnio się wydłużył. Nie wiem, czym może być to spowodowane... Jakaś awaria znowu ? Share this post Link to post Share on other sites
domeny.xdm.pl 0 Report post Posted April 27, 2010 Ja dostaję z reguły w ciągu kilku godzin. Nigdy nie było tak, żebym nie otrzymał odpowiedzi. Share this post Link to post Share on other sites
mlm 15 Report post Posted April 27, 2010 No właśnie. Ja też tak miałem na początku. Wszystko git. Szybkie odpowiedzi. A teraz piszę emaile, i na niektóre z nich nie mam odpowiedzi.... Share this post Link to post Share on other sites
domeny.xdm.pl 0 Report post Posted April 27, 2010 Spróbuj z innego adresu e-mail. Share this post Link to post Share on other sites
mlm 15 Report post Posted April 27, 2010 (edited) Jakoś innym wysyłam emaile i wszystko dochodzi. Rozumiem, że mają dużo pracy, ale mogliby chociaż odpisywać na pytania... Bo wygląda to wtedy "mało profesjonalnie" Edited April 27, 2010 by mlm Share this post Link to post Share on other sites
Noname 49 Report post Posted April 27, 2010 Na maile nie wymagajace interwencji innych pracownikow np. programistow zazwyczaj odpowiedz pada w ciagu kilku h - prosze przy swoim tickecie zwrocic uwage na status - jezeli jest Przydzielony/Przypisany to znaczy ze czeka na odpowiedz innego pracownika lub poprawke - nie kazda rzecz mozna poprawic w ciagu kilku h dlatego nie raz czeka sie na odpowiedz nawet kilka dni(chociaz takich przypadkow jest naprawde malo w porownaniu do ilosci innych spraw) Maile odpisywane sa cyklicznie kilka razy dziennie ;-) Share this post Link to post Share on other sites
mlm 15 Report post Posted April 27, 2010 Akurat tak się składa, że moje ostatnie pytania nie wymagały specyficznej wiedzy programistów etc. Czekam już 16 godzin na odowiedź i nic nie mam na emailu. Widzę, że jest Pan chyba z serwisu dropped- Może mogę napisać do Pana ??? Share this post Link to post Share on other sites
Saint 33 Report post Posted April 27, 2010 Ja czekam już ponad dwa tygodnie ... i kilka razy było "dziś odpisze" Share this post Link to post Share on other sites
mlm 15 Report post Posted April 27, 2010 (edited) Żarty żartami :-) ale tu chodzi o prefesjonalność, nie tylko "usługi" ale i OBSŁUGI... Edited April 27, 2010 by mlm Share this post Link to post Share on other sites
Noname 49 Report post Posted April 27, 2010 @mlm: Prosze podeslac swoj mail na PW a sprawdze co dokladnie i odpisze tutaj dlaczego tak a nie inaczej ;-) @Saint: Rozmawialismy na GG, tlumaczylem - programisci gdy tylko poprawia pewne rzeczy to Ci odpowiedza - sprawa z DNSami(pkt.1) sie ciagnie i dlatego - nie bylo do tej pory takich prosb dlatego tez dluzszy czas oczekiwania. Share this post Link to post Share on other sites
Paulinho 22 Report post Posted April 27, 2010 ja wysłałem zgłoszenia 25 kwietnia, g.22.00 w sprawie importu domen. cisza. inna sprawa, że dropped wprowadził megafunkcjonalną (i czasochłonną w obsłudze) opcję importowania domen na sprzedaż, kasując tym samym opcję copy paste. Share this post Link to post Share on other sites
plachcik 15 Report post Posted April 27, 2010 ja wysłałem zgłoszenia 25 kwietnia, g.22.00 w sprawie importu domen.cisza. Mam to samo co Ty ;)Wysłałem 25 kwietnia zapytanie dotyczące zmiany kategorii sprzedaży i do dnia dzisiejszego nie otrzymałem odpowiedzi Share this post Link to post Share on other sites
Guest Michal Report post Posted April 28, 2010 A ja dzisiaj o godzinie 10:29 wysłałem maila do supportu na temat problemu technicznego. W ciągu 33 minut otrzymałem odpowiedź z informacją, że zapomniałem dołączyć załącznik. Dosłałem go o godzinie 13:59. Pierwsza reakcja dotarła do mojej skrzynki mailowej za 13 minut. Informację o rozwiązaniu problemu otrzymałem o godzinie 14:45, a więc 46 minut po wysłaniu załącznika opisującego błąd. Osobiście jestem bardzo zadowolony z supportu firmy Michau Enterprises (Dropped.pl/AfterMarket.pl). Od pewnego czasu działa bardzo dobrze Share this post Link to post Share on other sites
amfre 0 Report post Posted April 28, 2010 (edited) Jak macie przedłużenia .pl za 40-60 zł netto to nie wymagajcie 5 kanałów kontaktu z supportem 24 na dobę. Nie można mieć wszystkiego Ja odpowiedz uzyskiwałem po kilku godzinach, a sprawa trywialna. W moim odczuciu trochę za długo jak na proste sprawy ale biorę pod uwagę ww. czynniki i nie mam pretensji Edited April 28, 2010 by amfre Share this post Link to post Share on other sites
Guest Michal Report post Posted January 23, 2011 A ja dzisiaj o godzinie 10:29 wysłałem maila do supportu na temat problemu technicznego. W ciągu 33 minut otrzymałem odpowiedź z informacją, że zapomniałem dołączyć załącznik. Dosłałem go o godzinie 13:59. Pierwsza reakcja dotarła do mojej skrzynki mailowej za 13 minut. Informację o rozwiązaniu problemu otrzymałem o godzinie 14:45, a więc 46 minut po wysłaniu załącznika opisującego błąd. Osobiście jestem bardzo zadowolony z supportu firmy Michau Enterprises (Dropped.pl/AfterMarket.pl). Od pewnego czasu działa bardzo dobrze Niestety już się bym nie podpisał pod powyższym. Czekam obecnie na odpowiedź od supportu już ponad 2 dni. Chodzi o prostą informację dot. transferu większej ilości opcji na raz do Dropped wraz z informacją o cenie ich przedłużenia. Share this post Link to post Share on other sites
Noname 49 Report post Posted January 23, 2011 (edited) Niestety już się bym nie podpisał pod powyższym. Czekam obecnie na odpowiedź od supportu już ponad 2 dni. Chodzi o prostą informację dot. transferu większej ilości opcji na raz do Dropped wraz z informacją o cenie ich przedłużenia. Z tego co widze w tickecie - ostatnia moja wiadomosc zostala wyslana 3h od ostatniego Twojego maila - sprawdz ticket ;-) Dodatkowo dodam iż cała korespondencja 4 maili zamknela sie w 4h. Edited January 23, 2011 by Noname Share this post Link to post Share on other sites
Guest Michal Report post Posted January 23, 2011 Z tego co widze w tickecie - ostatnia moja wiadomosc zostala wyslana 3h od ostatniego Twojego maila - sprawdz ticket ;-) Dodatkowo dodam iż cała korespondencja 4 maili zamknela sie w 4h. Dzięki, w tickecie jest. Niestety żadnego maila na ten temat nie otrzymałem (nie ma też nic w spamie) Share this post Link to post Share on other sites
Noname 49 Report post Posted January 23, 2011 Dzięki, w tickecie jest. Niestety żadnego maila na ten temat nie otrzymałem (nie ma też nic w spamie) Musimy sie powazniej przyjrzec temu problemowi - ostatnio to nie pierwszy przypadek kiedy dostajemy sygnał ze ticket wyszedł od nas a dana osoba nie dostała maila informujacego ;-) Share this post Link to post Share on other sites
Guest Michal Report post Posted January 23, 2011 Musimy sie powazniej przyjrzec temu problemowi - ostatnio to nie pierwszy przypadek kiedy dostajemy sygnał ze ticket wyszedł od nas a dana osoba nie dostała maila informujacego ;-) Polecam http://postmarkapp.com/. Share this post Link to post Share on other sites
SWAGGER 0 Report post Posted January 24, 2011 Polecam http://postmarkapp.com/. To ja mam pytanie. Czy w przypadku tego programu jest możliwe, aby osoby trzecie miały wgląd trzeci do korespondencji? Wytłumacze kim są osoby trzecie. Mam serwis np. giełda domen Klient wchodzi na giełdę, znajduję domenę, poprzez formularz kontaktowy (czyli ticket) kontaktuje się z właścicielem. Czy ja(administrator), jako dostawca takowego narzędzia do komunikacji między wlascicielem, a klientem mam dostęp do przeglądu korespondencji, która odbywała by się poprzez ticket? Chciałbym aby to posłuzyło mi jako narzędzie do śledzenia korespondencji/efektu serwisu. Share this post Link to post Share on other sites
maryuse 83 Report post Posted January 24, 2011 Chciałbym aby to posłuzyło mi jako narzędzie do śledzenia korespondencji/efektu serwisu. Taki formularz kontaktowy można napisać. Nie wierzę, że firmy, które takie programy proponują nie śledzą korespondencji jako "osoby trzecie". Przykładem niech będzie wielki gmail. Share this post Link to post Share on other sites
alpine5 178 Report post Posted January 24, 2011 Musimy sie powazniej przyjrzec temu problemowi - ostatnio to nie pierwszy przypadek kiedy dostajemy sygnał ze ticket wyszedł od nas a dana osoba nie dostała maila informujacego ;-) Dokładnie. Pierwszą odpowiedź otrzymałem w ticket'cie, coś mnie tknęło, żeby tam zajrzeć po 2 dniach, bo nie dostałem żadnego maila z informacją. Korespondencję kontynuuję (sprawa jest nie zakończona), jednak drugiej odpowiedzi już się nie mogę doczekać Sebastian alpine5 Share this post Link to post Share on other sites
7915_1497865989 0 Report post Posted January 24, 2011 Mam ten sam problem. Od kilku dni czekam na odpowiedź co z moimi pieniędzmi, które nie trafiły na moje konto osobiste. Nie wiem czy to problem natury technicznej czy po prostu Panowie nie wiedzą jak wybrnąć z tej sytuacji. Moim zdaniem wypadałoby informować mnie o wszystkim jako osobę najbardziej tym zainteresowaną, a nie milczeć... Mało tego, podałem swój nr kontaktowy, ale i tak nikt nie raczy się odezwać... Share this post Link to post Share on other sites
lufthansa 595 Report post Posted January 25, 2011 Ile czasu trzeba czekać na odpowiedzi z serwisu dropped ? Muszę to napisać 2 munuty 57 sekund. Lubią mnie. Share this post Link to post Share on other sites
Dropped.pl 209 Report post Posted January 25, 2011 Mam ten sam problem. Od kilku dni czekam na odpowiedź co z moimi pieniędzmi, które nie trafiły na moje konto osobiste.Nie wiem czy to problem natury technicznej czy po prostu Panowie nie wiedzą jak wybrnąć z tej sytuacji. Moim zdaniem wypadałoby informować mnie o wszystkim jako osobę najbardziej tym zainteresowaną, a nie milczeć... Mało tego, podałem swój nr kontaktowy, ale i tak nikt nie raczy się odezwać... Odpisałem Ci odnośnie tego przelewu w zeszłym tygodniu - sprawdź ticket... Share this post Link to post Share on other sites