Jump to content
Dropped.pl

AfterMarket.pl - uwagi i sugestie

Recommended Posts

To jest bardzo mało prawdopodobne. Nawet eurid odszedł od tych zasad i od 7.04.2011 można domeny .eu normalnie odnowić na 1-10 lat w dowolnym momencie. Obecnie obie te metody odnowienia funkcjonują równolegle.

Nie zdziwię się jeśli za chwilę będzie możliwość wyboru metody odnowienia w dropped, za dopłatą 5 zł do każdego odnowienia starą metodą...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uważam że metoda, niskich cen odnowienia w połączeniu z bonusami itp. może odbić sie czkawką na samym dropped. To co jest atrakcyjne dla użytkownika nie musi już być dla firmy. Patrząc obiektywnie, to premium.pl i dropped są najbardziej atrakcyjnymi rejestratorami w polsce, jednak przesicganie się w bonusach i zanizanie cen negatywnie wpływa na kondycje obu firm. Popatrzcie na eccomerce, jak zanizanie cen odbija sie na firmach, co z tego że sprzedajesz duzo, ale zarabiasz mniej, a idąc tym tropem wręcz każdy nowy sklep musi dostosować drakońsko niskie ceny i egzystować na poziomie znikomej opłacalności. Dopped, premium, powinny uderzyć w stronę Nasku aby wynegocjować z nim korzystniejsze warunki dla siebie by zacząć zarabiać naprawde duze pieniądze. Około 50 zł za odnowienie juz same w sobie jest barszo atrakcyjne patrząc na ceny nazwy czy home.

Edited by app

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osobiście uważam, że działanie dropped.pl jest co najmniej bardzo poprawne. Reagują na sugestie swoich klientów i często "idą im na rękę" Lecz biznes to biznes. Regulamin jest jasny i zapisany "czarno na białym", a zasady przejrzyste.

Pozdrawiam

ORES

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawiesiły się hurtowe transakcje. Zleciłem przedłużenie kilku domen i transfer kilku już jakiś czas temu i ani śladu po ich wykonaniu. Zwykle oczekiwanie zajmowało od kilku do kilkunastu minut.

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozwiązanie in minus. Po zakupie domeny na giełdzie i jej odnowieniu zajęło kilka dni i kilka ticketów wyjaśnienie sprawy braku aktualizacji daty we whois, zresztą konsultant w przedostatnim tickecie twierdził, że w ciągu 24h nastąpi aktualizacja daty whois. Dużo zamieszania, dużo niepotrzebnych pytań i dużo osób z pewnością przeniesie się do alternatywnego rejestratora. Lubiłem AM za przejrzystość panelu etc., ale takie rozwiązanie w ogóle mi nie odpowiada i sam, o ile nie będzie bezpłatnej alternatywy odnawiania domen na starych zasadach, wyemigruję z Cypru gdzieś indziej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
użytkownik Dropped.pl ostatni raz oficjalnie był na forum: środa, 16 listopad 2011 - 14:53

Słuszne spostrzeżenie, @Dropped.pl nie zagląda na forum. Nie wiele pytań, które zostało tutaj zadane trafiło do supportu (ticket).

 

 

@Seles, nie będzie dodatkowych opłat przy odnowieniach.

 

@DD Już OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites
[...]

 

@Seles, nie będzie dodatkowych opłat przy odnowieniach.

Czy będzie więc możliwość odnawiania domen poprzednią metodą?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czy będzie więc możliwość odnawiania domen poprzednią metodą?

Nie uzyskasz odpowiedzi ponieważ nikt z decydentów z Dropped nie zagląda do tematu im dedykowanego, nie zaglądają również na największe branżowe forum skupiające większość ich aktywnych klientów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie uzyskasz odpowiedzi ponieważ nikt z decydentów z Dropped nie zagląda do tematu im dedykowanego, nie zaglądają również na największe branżowe forum skupiające większość ich aktywnych klientów.

Dlatego puściłem też ticketa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie uzyskasz odpowiedzi ponieważ nikt z decydentów z Dropped nie zagląda do tematu im dedykowanego, nie zaglądają również na największe branżowe forum skupiające większość ich aktywnych klientów.

Zaglądać to zagląda, tylko nie odpowiada. Dropped najzwyczajniej uznał, że problemem nie są awarie i nieprzemyślane decyzje, tylko to że się o nich publicznie mówi. Przecież gdyby ktoś nie napisał na forum o tej nieszczęsnej decyzji z przedłużeniami to prawie nikt by się o tym nie dowiedział bo kto tam czyta bloga. Świadomy klient jest najgorszy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dla serwisu priorytetowa powinna być kwestia zaufania klientów do serwisu, szczególnie nowych. Klienci końcowi, którzy mają kupione 1-2 domeny, nie zrozumieją sytuacji. Te rozwiązanie będzie rodzić konflikty. Trudno każdemu tłumaczyć, że ma teoretycznie przedłużone domeny, a praktycznie nie. Klient wytransferuje domenę na tydzień przed techniczną datą wygaśnięcia, a potem u nowego rejestratora dowie się, że został "oszukany", lub nie dowie się i może stracić domenę. A wtedy będzie występował o odszkodowanie za straconą domenę, którą kupił za znaczne pieniądze.

 

Giełda powinna przyciągać nowych klientów, a wtedy zaufanie jest kluczowe. Nowi klienci zawsze są bardzo ostrożni, oczekują bezbłędnego i prostego działania w panelu. Dropped nie może sobie pozwolić na wątpliwości związane z tym do kiedy jest przedłużona domena, bo klienci nie zrozumieją tego, usługa za bardzo odbiega od standardu. O zmianach można byłoby myśleć wtedy, gdy najwięksi rejestratorzy wprowadzili by je u siebie. Działanie powinno być standardowe jak u innych rejestratorów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
[...] Nowi klienci zawsze są bardzo ostrożni, oczekują bezbłędnego i prostego działania w panelu. Dropped nie może sobie pozwolić na wątpliwości związane z tym do kiedy jest przedłużona domena, bo klienci nie zrozumieją tego, usługa za bardzo odbiega od standardu. O zmianach można byłoby myśleć wtedy, gdy najwięksi rejestratorzy wprowadzili by je u siebie. Działanie powinno być standardowe jak u innych rejestratorów.

Dokładnie tak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przecież gdyby ktoś nie napisał na forum o tej nieszczęsnej decyzji z przedłużeniami to prawie nikt by się o tym nie dowiedział bo kto tam czyta bloga. Świadomy klient jest najgorszy.

 

Rany Julek. Znowu narobiłem bigosu. ;)

 

Ale pewnie i tak prędzej czy później ktoś z forum by zapytał o to, czemu te daty się nie zmieniają we whois (było już kilka tematów w innych działach w tej sprawie, co tylko potwierdza tę tezę). A na blogu było to zbyt technicznie opisane i zbyt mało zrozumiałe niestety. No i komentarze były wyłączone dla tego wpisu na blogu, więc nie można było w ogóle dopytać tam (zamiast na forum), o co w ogóle chodzi z tą zmianą.

Edited by thomaso

Share this post


Link to post
Share on other sites
nie będzie dodatkowych opłat przy odnowieniach.

 

Czy to efekt wprowadzonych zmain ?? Dzisiejszy przykład.

 

Czas rozpoczęcia zleconego zadania (odnowienie domeny)- 2012-01-29 09:xx:xx

Domena przechodzi w stan wygaśnięcia - 2012-01-29 13:xx:xx

Zakończenie zleconego zadania - 2012-01-29 14:xx:xx

 

Koszt przedłużenia 47, 5 zamiast 40żł

 

 

Po wysłaniu ticketu kwota została skorygowana. Niestety znowu mam wrażenie, że muszę sprawdzać każdą wykonaną operacje osobno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czy to efekt wprowadzonych zmain ?? Dzisiejszy przykład.

 

Czas rozpoczęcia zleconego zadania (odnowienie domeny)- 2012-01-29 09:xx:xx

Domena przechodzi w stan wygaśnięcia - 2012-01-29 13:xx:xx

Zakończenie zleconego zadania - 2012-01-29 14:xx:xx

 

Koszt przedłużenia 47, 5 zamiast 40żł

 

 

Po wysłaniu ticketu kwota została skorygowana. Niestety znowu mam wrażenie, że muszę sprawdzać każdą wykonaną operacje osobno.

Zawiesiły się hurtowe transakcje. Zleciłem przedłużenie kilku domen i transfer kilku już jakiś czas temu i ani śladu po ich wykonaniu. Zwykle oczekiwanie zajmowało od kilku do kilkunastu minut.

 

DD

 

wystarczy taka awaria i cały sprytny plan leży,

ja dzisiaj czekałem na przeniesienie domen między folderami w moim koncie od 8mej do 14tej. Po tickecie udało się zakończyć przenosiny, więc możliwe, że te trzy przypadki (krystekm, DD i mój) to ta sama awaria, która m.in odpowiada za wysyłanie sygnału do NASKU.

Edited by dlp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakaś wielka ***jnia się zrobiła.

 

W panelu data następnego odnowienia 27.01.2012

 

pomimo że we whois: data rejestracji 30.01.....

 

Więc odnowiłem zgodnie z sugestią 27 stycznia.

 

Domena ma renewal date cały czas 30.01.2012

 

***

 

Myślałem, że do tej pory bajzel był jedynie na globalnych i .eu, co też mnie spotkało, ale widzę, że zaraza przechodzi na .pl-ki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domena ma ustawione automatyczne przedłużanie- wygasanie wg. panelu AM 2012-02-26, a tu w sobotę, 2012-01-28 e-mail z informacją,

 

nie możemy automatycznie odnowić z powodu braku środków na twoim koncie.

 

Aby domena została odnowiona na kolejny rok, dokonaj wpłaty na swoje konto.

 

WTF WTH? Ludzie, zróbcie coś ze sobą, bo stracicie klientów. Już ich tracicie...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Domena ma ustawione automatyczne przedłużanie- wygasanie wg. panelu AM 2012-02-26, a tu w sobotę, 2012-01-28 e-mail z informacją,

 

@Cockney taka jest idea autorenew. Domena za miesiąc wygasa, więc zostały podjęte pierwsze próby odnowienia jej - ale niestety nie miałeś finansów na koncie o czym zostałeś poinformowany.

 

Wracając do poprzednich pytań w sprawie nowego systemu odnowień,

* Oczywiste jest to, że jeżeli zlecenie odnowienia domeny zostanie złożone i domena zostanie wytransferowana to klient otrzymuje zwrot kosztów odnowienia.

* Mechanizm autorenew działa tak samo jak przedtem. Domena jest przedłużana automatycznie, nie wymagana jest akcja po stronie właściciela domeny. Domena jest przedłużana po stronie NASK w momencie renewal date.

* Dropped nie musi wysyłać w ostatniej chwili żadnej informacji do NASK o odnowienie domeny.

* Odnowienie domeny na kilka lat odbywa się ze skutkiem natychmiastowym.

 

Zapraszam do kontaktu w formie email do supportu, gdzie wyjaśnimy wszelkie wątpliwości.

 

Pozdrawiam,

Paweł

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich!

 

Rzeczywiście, od pewnego czasu nie zaglądałem tutaj, co nie oznacza że forum zostało zapomniane. Regularnie jest czytane przez pracowników supportu i marketingu, a w razie potrzeby interweniujemy i reagujemy.

 

Jednak chciałbym też przypomnieć, że forum DI.pl nie jest forum supportu AfterMarket.pl. Wiele poruszanych tutaj spraw nigdy nie trafia do nas drogą zgłoszeń klientów. Dlatego też o wielu sprawach dowiadujemy się z opóźnieniem lub przypadkiem, ponieważ nikt nie pisze do nas emaila z pytaniem, za to opisuje sprawę na forum. Oczywiście, rozumiem że pewne sytuacje wywołują frustrację i potrzebę "wyładowania się" na forum, jednak przyjęliśmy zasadę, że rozwiązujemy problemy które zostaną nam zgłoszone, a nie o których przypadkiem gdzieś przeczytamy.

 

Na publicznym forum DI.pl (którego notabene jednym z moderatorów jest właściciel konkurencyjnego do nas serwisu ;) ) jesteśmy obecni jako osoby prywatne, tak jak wszyscy inni użytkownicy, i uczestniczymy w jego życiu na takich samych zasadach jak inni. Nie udzielamy na nim oficjalnych odpowiedzi, ponieważ nie do tego owo forum służy.

 

Rozumiem natomiast, że niektóre sprawy lepiej jest omawiać publicznie, aby więcej osób zainteresowanych mogło uczestniczyć w dyskusji i uzyskać publiczną odpowiedź. W związku z tym, stworzyłem dla naszych klientów forum dyskusyjne w obrębie naszej strony na FaceBooku:

http://forum.aftermarket.pl/

 

Można tam zadawać pytania i prowadzić dyskusje na temat naszego serwisu, a w dykusjach tych będą regularnie uczestniczyć pracownicy naszej firmy.

 

* Jeśli masz problem techniczny dotyczący swojego konta, wyślij emaila na adres wsparcia technicznego. Pracownicy czytają i odpowiadają na emaile 18 godzin na dobę.

* Jeśli chcesz poznać oficjalne stanowisko naszej firmy w jakiejś sprawie, zadaj pytanie na naszym forum FB. Odpowiemy i wyjaśnimy.

* Na forum DI oczywiście nikomu nie zabraniamy rozmawiać o naszej firmie, ale pracownicy AfterMarket nie wypowiadają się na nim oficjalnie, poza wyjątkowymi sytuacjami (np. konieczność sprostowania nieprawdziwych informacji).

 

W najbliższym czasie zaprosimy ponadto wszystkich klientów na serię spotkań z naszymi przedstawicielami w całej Polsce, na których będzie można porozmawiać "twarzą w twarz". Szykujemy też kilka innych niespodzianek na marzec, ale o tym innym razem (i na innym forum ;) ).

 

Dziękuję i pozdrawiam ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

O rany, nic z powyższego nie rozumiem.

Wizerunkowo ta wiadomość to IMHO naprawdę spory krok wstecz. Po co pisać takie długie posty a nie odnieść się po prostu do palącego społeczność problemu i mieć to z głowy? Bo PB jest tutaj honorowym moderatorem? Bo administrator nie chciał oddać wam forum jako oficjalnego supportu? Bo od teraz trzeba się spotkać z wami "twarzą w twarz" żeby ustalić wasze stanowisko?

Piszesz że nie udzielaliście na DI oficjalnych odpowiedzi - czyli wszystko co zostało napisane np. z twojego konta do tej pory nie ma wiążącej wartości? Do czego Twoim zdaniem służyła do tej pory obecność Dropped na DI?

 

I nie udało się AZ ze scenądomen.pl zagarnąć ruchu, nie uda się i wam przez jakiś mało funkcjonalny moduł do FB - nie chodzi nawet o funkcjonalności a po prostu o to że społeczność inwestorów domenowych w Polsce jest zbyt mała by obdzielić nią 2-3 strony a DI jest wartością samą w sobie i niemożliwe jest odebranie mu statusu kluczowego miejsca.

 

"Szykujemy też kilka innych niespodzianek na marzec, ale o tym innym razem (i na innym forum ;) )" - wycofujecie się z obecności na DI? I przyniesie to wam korzyść bo forum na FB będzie zarządzane tylko przez was? Przecież ucieczka nie ma żadnego sensu w nowoczesnym marketingu - odwracając się plecami do bieżących oczekiwań zaprzeczacie temu że to klient ma zawsze rację przy okazji tworząc podatny grunt na plotki które mogą mieć dla AM negatywny skutek.

Edited by Adelard

Share this post


Link to post
Share on other sites
O rany, nic z powyższego nie rozumiem.

To masz lepiej bo ja już 2 kolejnych postów nie kumam ;) A Ty tylko jednego.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W związku z tym, stworzyłem dla naszych klientów forum dyskusyjne w obrębie naszej strony na FaceBooku:

http://forum.aftermarket.pl/

Osobiście w zasadzie wszystkie sprawy zgłaszam na ticket, a nie na forum. Jednak forum jest niezbędne dla rozwiązania istotnych spraw.

 

Co daje dyskusja na forum, w przypadku ważnych spraw:

 

- wypowiada się więcej osób, w ten sposób sprawa może zostać omówiona dokładniej i można dojść do istotnych wniosków, skonfrontować własny punkt widzenia z innymi osobami,

- tutaj istnieje już społeczność, na fb jej nie ma, i nawet jak kiedyś powstanie, to będzie zupełnie inna, więc tam nie ma żadnego sensu pisać w istotnych sprawach,

- tutaj jest zdecydowanie więcej aktywnych użytkowników AM niż na fb,

- nie każdy chce zakładać konto na fb, a szczególnie do takich celów,

- dzięki forum mamy wszystkie informacje związane z domenami w jednym miejscu,

- tickety, te trudniejsze, nieraz utykają na kolejnym szczeblu, przez co nie są realizowane, dla spraw normalnych trudno oczekiwać natychmiastowego działania, dla spraw kluczowych, to w interesie Dropped jest rozwiązać sprawę, jak najlepiej i jak najszybciej,

- tylko poprzez forum można uzyskać korzystne decyzje dla użytkowników w istotnych sprawach, tak pokazuje doświadczenie,

 

Propozycja forum na facebooku, to niezrozumienie sytuacji i nie jest to rozwiązanie sprawy. Wiele osób ma konto na Drooped, właśnie dlatego, że serwis reagował jak dotąd na istotne zgłoszenia na forum, więc nie wiem dlaczego Dropped chce sam tracić własne atuty. Jeżeli konkurencja jest moderatorem, to sprawę powinno się załatwić w ramach forum. Moderator konkurencji nie powinien mieć dostępu do tego subforum, a moderatorem tutaj mógłby być pracownik Dropped.

Edited by Andro

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Zainteresowany kupnem tej domeny? Zadzwoń na naszą infolinię dla kupujących:

(12) 379 48 66 (w dni powszednie od 9:00 do 16:00) "

 

taki komunikat widoczny jest przy domenie, która jest na giełdzie, jeszcze kilka godzin na pewno tego nie było. Zadzwoniłem przed chwilą, po kilku sygnałach odbiera zaspany głos i mówi "halooo".

To jakaś nowa zmiana AM ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
"Zainteresowany kupnem tej domeny? Zadzwoń na naszą infolinię dla kupujących:

(12) 379 48 66 (w dni powszednie od 9:00 do 16:00) "

No właśnie, co to ma być, co to za numer, ktoś będzie udzielał odpowiedzi na temat moich domen?

Nasi konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące procesu zakupu domeny.

tylko, że taka prezentacje numeru, ewidentnie sugeruje, że po drugiej stronie jest sprzedający, mam nadzieję, że ewentualne negocjacje pozostawicie sprzedającemu

 

Ale kombinujecie ...

Edited by dlp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Najnowsze posty na forum

    • Jutro godzina 20:00 koniec aukcji.   https://0-0.pl/ 
    • wycenamajatku.pl   WycenaMajatku.pl 500 zł    
    • L-4.PL   Sell: https://www.aftermarket.pl/domena/l-4.pl/
    • zomo.pl   Zapraszam na aukcję domeny od 69 PLN bez ceny minimalnej:   https://ddregistrar.pl/aukcje/10052/   Domena została świeżo przechwycona w serwisie ddregistrar.pl.   Każdy kto złoży ofertę w aukcji w ciągu pierwszych 24 godzin trwania licytacji (do 2024-04-29 15:37:30) otrzyma 25% rabat na cenę końcową, jeśli wygra licytację. Kwota, po rabacie, nie może być niższa od ceny początkowej,  która dla tej domeny wynosi 69 PLN netto. Klienci, którzy zlecili przechwycenie domeny, mają zagwarantowany rabat 50%.   Data zakończenia aukcji: 2024-05-08 godz. 19:15   DD
    • logistyczna.pl   Aukcja od 1 zł bez ceny minimalnej:  https://www.aftermarket.pl/aukcja/2605727/  
    • Zapraszam na aukcję domen od 89 PLN bez ceny minimalnej:   pokolorujto.pl   https://ddregistrar.pl/aukcje/10012/   Domena została świeżo przechwycona w serwisie ddregistrar.pl.   Każdy kto złoży ofertę w aukcji w ciągu pierwszych 24 godzin trwania licytacji (do 2024-04-27 20:53:48) otrzyma 25% rabat na cenę końcową, jeśli wygra licytację. Kwota, po rabacie, nie może być niższa od ceny początkowej,  która dla tej domeny wynosi 89 PLN netto. Klienci, którzy zlecili przechwycenie domeny, mają zagwarantowany rabat 50%.   Data zakończenia aukcji: 2024-05-06 godz. 19:25   ginekolog24.pl   https://ddregistrar.pl/aukcje/10011/   Domena została świeżo przechwycona w serwisie ddregistrar.pl.   Każdy kto złoży ofertę w aukcji w ciągu pierwszych 24 godzin trwania licytacji (do 2024-04-27 20:50:34) otrzyma 25% rabat na cenę końcową, jeśli wygra licytację. Kwota, po rabacie, nie może być niższa od ceny początkowej,  która dla tej domeny wynosi 69 PLN netto. Klienci, którzy zlecili przechwycenie domeny, mają zagwarantowany rabat 50%.   Data zakończenia aukcji: 2024-05-06 godz. 19:25   DD
    • receptomaty24.pl   aukcja BCM
  • Oferty sprzedaży użytkowników

  • Member Statistics

    • Total Members
      19,181
    • Most Online
      898

    Newest Member
    BrodatyDev
    Joined
×